Atentie! Pentru a evita eventualele critici sau atacuri, va spun ca acest review este la fel ca show-ul Total Divas, N-15. Stiu ca cel mai probabil nimeni nu va da back cand va citi acest avertisment sau anunt, depinde cum il luati, insa m-am simtit nevoit sa va zic inca de la inceput la ce sa va asteptati.

TOTAL DIVAS IS BACK!!!!!

….sau mai bine zis, Arta Castrarii Masculine,WWE Style, a revenit.

La fel ca la inceputul sezonului trecut din Total Divas, mi-am sacrificat o ora din viata pentru a ma uita la primul episod, asta doar ca sa imi scot din cap curiozitatea pentru acest reality show. Finalul acestei premiere de sezon m-a gasit la fel ca finalul premiera sezonului trecut, adica cu mine dandu-mi palme peste fata si intrebandu-ma de ce mi-am pierdut timpul cu asa ceva.

Cred ca cel mai bun episod pe care l-am vazut din Total Divas a fost chiar premiera sezonului 1. In fine, e timpul sa ma uit la aceasta premiera, deci a venit momentul sa imi inghit mandria si sa imi asez intr-un colt al camerei testiculele pentru cel putin o ora, cu scopul de-a le proteja.

Ok sezonul asta se pare ca e si mai “plin” cu dive, dupa ce Summer Rae s-a alaturat echipei sezonul trecut, acuma Rosa Mendes s-a plictisit si ea prea mult acasa si s-a gandit sa imi faca mie rau, deci acum si ea face parte din distributia reality-show-ului Total Divas. Oricum, sunt sigur ca cel putin cineva de pe aceasta planeta a fost entuziasmat cand a auzit ca latina se va alatura acestui show (Michael Hayes?). Deci acum ca am lamurit si aceasta problema, suntem gata sa incepem cu review-ul debutului celui de-al treilea sezon din….. TOTAL DIVAS!!

Episodul incepe cu doamnele discutand despre ceea ce s-a intamplat la cel mai important eveniment al anului, Wrestlemania, despre victoria lui Daniel Bryan si bineinteles despre nunta acestuia cu Brie Bella. Ce pot spune, un inceput bun, primele 30 de secunde ale acestui debut de sezon sunt bune, va fi la fel oare si continuarea?.. (un barbat poate spera, nu?). In fine, continuand, Eva Marie si Domnul Marie se afla la un studio foto pentru a face ceva poze, care sincer cred ca sunt pentru Playboy sau FHM, insa nu vor sa ne zica asta. Pe bune, uitati-va doar la ceea ce poarta Eva (nu ca ma plang sau ceva):

Ma intreb daca o sa puna aceste poze pe invitatiile de la nunta. In fine, trecand de Eva si barbatelul ei, ajungem la Rosa Mendes, care isi face debutul in reality show-ul, Total Divas. Aceasta vorbeste despre in ciuda faptului ca are 34 de ani, arata ca o domnisoara de 24. Ok, Rosa, e bine sa crezi orice te face sa dormi mai bine noaptea. Si in continuare TITUS O’NEILL salveaza ziua (sau poate doar pe mine), cand intrerupe o discutie dintre Eva Marie, Naomi si Cameron despre ce fotografie ar fi potrivita pentru invitatiile la nunta.Am eu o sugestie, ce zici de o fotografie in care esti imbracata normal pentru un asa eveniment? Curva. Se pare ca Titus imi aproba ideea, deaorece nici el nu este de acord cu decizia lui Eva de a pune acele poze pe invitatiile de la nunta. Din nefericire dupa asta, Titus dispare si asa raman eu fara singurul meu erou de pana acum din acest episod. TITUS COME BACK, PLEASE!!!!

Brie si Nicole Bella discuta ca intotdeauna despre ceea ce pare a fi singurul lor subiect de discutie, John Cena. Sau mai bine zis, motivul pentru care Cena nu vrea sa o ia pe Nikki de nevasta. Acestea discuta despre o posibila inseminare artificiala pentru Nikki, sau pe romaneste, inghetarea ovarelor. Mi s-a parut putin ciudat cat de receptiva era Nikki pe parcursul acestei discutii, insa interesant mi s-a parut faptul ca isi doreste atat de mult sa fie mama. Bravo, Nikki!

Rosa Mendes, care aparent este vazuta in vestiar ca o veterana (wtf?), a fost data afara in trecut pentru problemele ei cu alcoolul, chiar daca nu zic asta in serial, va zic eu ca de asta a fost data afara (Michael Hayes?). Lui Natalya bineinteles, i se arunca astfel o alta problema pe cap, cand afla ca WWE-ul isi doreste ca ea sa aiba grija de Rosa. Aparent, latina a trecut prin multe ore de reabilitare si terapie, iar acum este pregatita sa revina, insa are nevoie de putina indrumare.

Il vedem pentru prima oara in acest sezon pe tatal lui Eva Marie, despre care am zis sezonul trecut, ca este cel mai groaznic lucru al acestui serial. Familia lui Eva pare destul de fericita ca aceasta va avea in sfarsit o ceremonie reala pentru nunta ei si astfel sper sa nu il mai vedem niciodata pe tatal lui Eva. Doctorul (nu, nu Thuganomics) lui Nikki ii spune lui aceasta ca nu are voie sa bea alcool sau sa faca sex pe perioada inghetarii “oualor”.

Si asa ajungem la prima PAUZA a acestui sezon.

O sa fiu sincer acuma si voi spune ca acest debut de sezon pana acum nu este chiar atat de groaznic. Adica, nu m-am plesnit si nu am distrus nimic in jurul meu pana acum, deci episodul e decent cel putin.

Revenim la serialul nostru, iar Eva Marie se plange ca e grasa, in timp ce Domnul Marie ii spune ca se inseala si ii complimenteaza frumusetea. Eva la fel ca intotdeauna ii ignora complet cuvintele si sentimentele. Nikki spune ca va astepta pana dupa operatie, sa ii zica lui John despre “inghetarea oualor”.

Il vedem din nefericire din nou pe tatal Evei, atunci cand el si intreaga familie a acestuia il roaga pe Domnul Marie sa se casatoreasca cu Eva intr-o biserica catolica, “in fata lui Dumnezeu”. De asemenea acestia vor ca Jonathan (cica asa il cheama pe Domnul Marie) sa se converteasca la religia lor. Ok, membrii familiei Marie trebuie gasiti si instruiti putin despre religie. Fugi, Jonathan, FUGI cat mai poti! Eva demonstreaza din nou ca e o.. curva.

A doua PAUZA a acestui sezon.

John Cena are si el o zi libera (singura din 2014 poate) si trebuie sa se confrunte cu un designer de interioare care ii “invadeaza” casa. In acelasi timp, un miracol face ca asistenta care trebuie sa ii extraga o cantitate de sange lui Nikki pentru “procedura” sa apara si ea in pragul casei lui John. Acel miracol este scenariul, daca nu v-ati prins. Nikki si asistenta reusesc sa il convinga pe Cena ca nimc nu e in neregula si astfel extragerea de sange este realizata fara interventii neasteptate (cel mai probabil Big Show nu era in Tampa).

Cred ca cel mai important eveniment al acestui prim episod a venit, atunci cand Natalya o gaseste pe Rosa goala in camera de hotel. Nattie se simte incomfortabila. Sper ca toti perversi sa se fi bucurat de cele cateva momente cu Rosa goala, deoarece nu cred ca vom mai avea parte de acestea.

OO da, a treia PAUZA, dar cine le numara? Eu, evident!

Eva realizeaza ca tatal ei se trateaza din nou pentru cancer si sincer nu imi pare rau ca acest om are aceast boala. Da, sunt rau poate, insenzitiv, ce vreti voi, dar nu imi poate parea rau de un astfel de om. Revenind la gemenele Bella, testul lui Nikki de “oua” se pare ca a mers bine, iar aceasta primeste mai multe medicamente, care pentru a-si face efectul, Nikki nu trebui sa bea alcool, sa lupte in ring sau sa se tavaleasca cu John.

Si inca o PAUZA. Ultima cred

Jonathan demonstreaza ca Eva nu i-a retezat complet testiculele si ii spune acesteia ca refuza sa se converteasca la catolicism. Se pare ca acesta castiga astfel respectul stapanului sau, pardon sotie. Totusi, acum Eva are o mare problema, deaorece isi doreste foarte mult sa isi multumeasca nemernicul de tata. Deci sa inteleg ca aceasta femeie si-ar compromite relatia cu sotul ei (Jonathan) cu care ar urma sa isi petreaca restul vietii daca totul merge bine, doar ca sa ii mareasca ego-ul tatalui ei si sa il faca pe acesta sa creada ca credintele lui sunt bune. Din nou trebuie sa zic ca Eva Marie este o… (haideti ca stiti deja) femeie minunata. Glumesc doar, curva. Acum vorbind putin serios, nu stiu daca Eva este la fel si in realitate, insa Total Divas chiar o face sa para o reala scorpie, chiar nu stiu de ce femeile se uita la chestiile astea.

Am o singura intrebare. Unde sunt Cameron si Naomi in acest episod? Pe bune, nu am reusit sa fac o gluma despre iubitul lui Cameron pe intreaga durata a acestei premiere. Simt ca m-am uitat degeaba la acest episod. Revenind, Rosa revine in ring intr-un meci cu Natalya care pur si simplu o distruge. Cand am vazut meciul in urma cu cateva luni, credeam ca incercau sa o faca pe Nattie sa arate bine, insa defapt era doar un meci pentru o scena din Total Divas. Inapoi la vestiare, Rosa este dezamagita ca nu a reusit in ring sa isi arate noile talente atletice. Natalya se uita la latina de parca i-ar fi crescut 3 capete si sincer nu o pot invinovati.

Inca o pauza. Punem pariu ca mai inghesuie una pana la final?

Natalya o consoleaza acuma pe Rosa. Ce dragut, Nattie e atat de buna cu diva latina.

Si in sfarsit pot spune ca mi-am gasit momentul favorit din acest episod, chiar daca a durat doar in jur de 10 secunde. Daniel Bryan tocmai si-a oferit sperma lui Nikki pentru a-i rezolva problemele. Good guy, Daniel! Bineinteles, Brie pune imediat un stop idei lui Bryan. Booooooooo!!!

Inapoi la resedinta lui Cena, John gaseste medicamentele lui Nikki si…………TIME IS UP!

Concluzii finale:

De ce? De ce a trebuit sa ma uit din nou la asta? Am vazut cum mai multi oameni evita sa spuna cat de groaznic este acest show. Eu nu fac asta. TOTAL DIVAS SUCKS!!! Am tot tinut ura aceasta pentru Total Divas in mine, insa acum sunt pregatit sa o dezlantui.

Nu stiu daca pur si simplu iubesc sa critic acest reality show. Oricum, voi incerca sa fac un review pentru fiecare episod, daca am rabdarea si nervii necesari pentru a ma uita pana la finalul sezonului.